Veel gestelde vragen

Heeft u vragen?.. Wellicht staat uw vraag erbij!
Zo niet kunt u ons altijd bellen via 023 – 205 1515 of contact ons contactformulier. Wij helpen u graag persoonlijk!

KAN IK ALTIJD GEBRUIK MAKEN VAN DE ALGEMENE RUIMTE?

Ja, naast de sleutel van uw garagebox ontvangt u ook een sleutel van de algemene ruimte waar zich een dubbel toilet bevindt met een handenwasbak en uitstortgootsteen.

KAN IK ECHT 24 UUR PER DAG BIJ MIJN BOX?

Ja, U heeft een eigen van het toegangshek en uw eigen box. U kunt dus 24/7 bij u box komen.

ZIT ER VENTILATIE IN DE BOXEN?

Ja, in de boxen zit natuurlijke ventilatie middels een ventilatiedoorvoer in het dak aan de achterzijde van uw box en via een ventilerende strip aan de onderkant van de overheaddeur.

IS ER OOK CAMERABEVEILIGING?

Ja, Het terrein wordt 24 uur per dag, 7 dagen in de week opgenomen via beveiligingscamera’s. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om de live beelden op uw smartphone te bekijken.

HEB IK EEN VAST AANSPREEKPUNT?

Ja, als u bij ons huurt dan heeft u een vast aanspreekpunt en is het niet zo dat u te maken heeft met beheerders of derden. Wij blijven uw aanspreekpunt vanaf de bezichtiging tot de ondertekening van het contract. Ook bij vragen tijdens de huurperiode kunt u altijd bij ons terecht.

WELKE AFMETINGEN HEBBEN EEN BOX?

De buitenmaten van de box L bedraagt 2,95 x 6,00 x 2,55 (B x L x H). Bruto inhoud 45,14m3
De buitenmaten van de box XL bedraagt 2,95 x 6,00 x 3,23 (B x L x H). Bruto inhoud 57,17m3
De buitenmaten van de box XXL bedraagt 2,95 x 7,00 x 3,23 (B x L x H). Bruto inhoud 66,70m3

VOOR WELKE PERIODE KAN IK HUREN?

Er zijn bij ons meedere huurperiodes bespreekbaar. De minimale huurperiode is 1 jaar.

MOET IK EEN WAARBORGSOM BETALEN IN GEVAL VAN HUUR?

Ja, voor de overhandiging van de sleutel moet de waarborgsom zijn voldaan. De waarborgsom is gelijk aan het bedrag van 3 maanden huur + servicekosten + BTW. De waarborg mag ook in de vorm van een bankgarantie worden verstrekt. Deze waarborg/bankgarantie ontvangt u uiteraard weer terug na het beëindigen van het huurcontract.

WELKE GEGEVENS HEBBEN WIJ NODIG VOOR HET OPMAKEN VAN EEN HUUR/KOOP OVEREENKOMST?

Huurcontract

-In het geval van een onderneming hebben wij nodig: Een uittreksel van de KVK, kopie van de ID tekeningsbevoegde, bankrekeningnummer en een BTW nummer.
-Indien u de box privé gaat huren hebben wij uw NAW gegevens, een kopie van ID en uw bankrekeningnummer nodig.

Koopcontract

-In het geval van een onderneming hebben wij nodig:  Een uittreksel van de KVK en een kopie van uw ID.
-Indien u de box privé gaat kopen hebben wij uw NAW gegevens en een kopie van uw ID nodig.

WORDT DE VVE GOED BEHEERD?

Wij hebben ervoor gekozen het beheer van de VVE te laten voeren door een professionele VVE beheerder.
Zij hebben ruimschoots ervaring in de beheer van VVE’s en zullen ook zorg dragen voor goed onderhoudsplan voor het complex en uw box.

ZIJN JULLIE BEREIKBAAR BUITEN KANTOORTIJDEN?

Tijdens kantoortijden kunt u ons altijd bereiken op 023 – 205 1515.
Buiten kantoortijden zijn wij in geval van calamiteiten te bereiken op 06-53356005

op